2010-10-24

Julmust & Julskinka

Cravings. Julskinka och julmust och 2 månader kvar till jul. Men min snällaste mamma inne i förorten som förstått mitt behov ställde upp för sin gravida dotter och lagade till en saftig julskinka som vi smaskade i oss! Fan va gött det va! Yummi:D

Craving 2 denna Söndag blir Gossip girl och ännu mera julmust. Finns en liten bit julskinka kvar men den lovade jag till Ernst...Fan, undrar hur förstående han är om den inte finns kvar imorrn..

I veckan blir det tripp till Örebro minsann. Mässa och bankett står på tapeten. Belöning från chefen heter det:) Jag tackar och tar emot för det är jag fan värd.
(Ja jag svär mycket, men min bebis hör allt jag säger nu och jag vill undvika att den säger fan det första den gör liksom så jag skriver det istället för att säga det). Smart mamma jag kommer bli!

Nu börjar det snart! Craving 2! Så bajbaj och bonbon.
Hoppas Christina haft det gott i Spanien oxå! Jäkla as som åker till solen när det är så fint väder här hemma.... Tänk inte på oss andra som vill ha lite värme. Men men, jag ska sända dig en tanke sen när jag bor i utlandet och steker i solen eftersom mitt kära barn kommer bli fotbolls/hockeyproffs och the parents of course kommer hänga på!
HA

Inga kommentarer: