2011-01-08

Mitt 2010

Alla gör ju "det hände 2010" så jag tar la fram almanackan och försöker jag med då...Får se om jag gjorde mkt mer än jobbade:P

Januari: Hmm jobbade, jobbade.. Klutt flyttade till gamla bårhuset och K2 hade examensfest.

Februari: Kul månad. Jobbade och jobbade mest...

Mars: Ja jag jobbade här med. Började packa lite inför flytten till Finstan.

April: Amen gött, jobbade här med. Härliga staten! JO, skadade knät med för 511:e gången!

Maj: Låg mest eft knät va paj igen...Suck. Och så jobbade såklart! Flytt till Finstan!

Juni: Jobb... Mamma fyllde 50..Bröllopsfest och jag blev gravid:D

Juli: Bejb fyllde 30.. Jobb, fint väder, härliga picknickar nere i Hamnparken..Bröllopsfest nr 2

Augusti: SEMESTER! Som sovdes bort pga graviditet:P Jag fyllde 30...Urk...

September: Jobb igen.. Inskrivning på MVC, första ultraljudet:D

Oktober: Jobb... Flyttade till större, finare och bättre lgh! Började jobba dagtid- yes:D

November: Jobb å jobb.. Bröllopsfest nr 3.. sov typ halva November..

December: Jobb fast lite ledigt oxå! Herrejisses:D Jul, tjockare mage och insikt i att jobbet tar för mkt tid. Så ska det inte va..

Längtan året 2011: Mammaledigt!

Inga kommentarer: